У продуженом боравку раде наставници разредне наставе:
- Живојин Пантић,
 - Марија Војновић,
 - Ксенија Ђукић и
 - Драгана Секулић.
 
ДИНАМИКА РАДА У ПРОДУЖЕНОМ БОРАВКУ
ДНЕВНИ РАСПОРЕД АКТИВНОСТИ:
ПРЕ ПОДНЕ
| ВРЕМЕ | ВРСТА АКТИВНОСТИ | 
| од 7.00 до 7.30 | Прихватање ученика | 
| од 7.30 до 8.30 | Доручак | 
| од 8.30 до 10:00 | Израда домаћих задатака | 
| од 10.00 до 10.45 | Креативне радионице | 
| од 10.45 до 11.45 | Слободно време и игре у дворишту | 
| од 11.45 до 12.10 | Ручак | 
| од 12.10 до 13.20 | Слободно време до одласка на наставу | 
ПОСЛЕ ПОДНЕ
| ВРЕМЕ | ВРСТА АКТИВНОСТИ | 
| од 7.30 до 8.00 | Доручак у школи и одлазак ученика на наставу | 
| од 11.30 до 12.30 | Окупљање и игра | 
| од 12.30 до 13.00 | Ручак | 
| од 13.00 до 14.30 | Израда домаћих задатака | 
| од 14.30 до 15.30 | Креативне радионице | 
| од 15.30 до 16.00 | Слободно време до одласка кући | 
Интересовање за продужени боравак 2025/2026. школске године је исказало 72 ученика првог разреда и 65 ученика другог разреда.
ПРОГРАМ РАДА ПРОДУЖЕНОГ БОРАВКА
Продужени боравак је необавезни облик непосредног васпитно образовног рада који се проводи изван редовне наставе и има своје педагошке, васпитне, здравствене и социјалне вредности.
Продужени боравак као облик организованог рада представља могућност да ученици, поред редовне наставе, буду у школи још један део дана, пре свега када су им родитељи на послу.
Организовани самостални рад ученика произлази из наставног програма, а методе рада учитеља и ученика идентичне су методама рада редовне наставе. Програм продуженог боравка спроводе учитељи.
ЦИЉЕВИ ПРОДУЖЕНОГ БОРАВКА
- Брига о деци и организовано спровођење активности у време када нису на настави, ни са родитељима
 - Развијање радних навика код ученика
 - Целокупном организацијом и начином рада понудити различите садржаје и обогаћену средину, утицати на изједначавање услова учења и рада у школи за сву децу, без обзира на социолошко и културолошко порекло
 - Утицати на развој целокупне личности и индивидуалних потенцијала детета организацијом различитих садржаја
 - Унапређење социјалних вештина детета кроз интеракцију са другом децом у време боравка у школи
 - Припремити дете за даље образовање, оспособити га за учење ( учити како учити) и помоћи му у савладавању градива
 - Неговати хуманост, љубав и навике културног понашања, колективног и другарског духа
 - Неговање поштовања различитости и толеранције
 - Развијати радно васпитање кроз свакодневно решавање домаћих задатака и извршавање постављених обавеза, развијати иницијативност и упорност у раду
 - Развијати физичке способности боравком деце на чистом ваздуху, телесном вежбом и друштвеним играма
 - Естетско васпитање и неговање навика личне хигијене, хигијене школског простора и прибора
 
СПЕЦИФИЧНИ ЦИЉЕВИ ПРОДУЖЕНОГ БОРАВКА
- Потпун и хармоничан развој детета
 - Омогућавање развијања индивидуалних потенцијала и индивидуалног приступа детету
 - Оспособити ученике за самостално учење, развијати радозналост и мотивисаност за учење
 - Развијање и неговање писмености, језичке и математичке
 - Развој креативности и способности решавања проблема
 - Поштовање различитости и неговање толеранције
 - Брига о деци са посебним потребама
 - Олакшавање прелаза из нижих у више нивое образовања
 - Неговање смисла за заједнички живот и рад, узајамну помоћ и културно понашање
 - Обављање једноставних послова услуживања као дела радног васпитањ
 
У продуженом боравку планира се остваривање следећих активности:
- Усклађивање активности у продуженом боравку са наставним градивом, као и са распоредом часова редовне наставе одељења чији су ученици укључени у продужени боравак
 - Организовање индивидуалног рада ученика на изради домаћих задатака и савлађивању школског градива уз помоћ учитеља у продуженом боравку
 - Приликом рада неопходно је користити све познате облике рада што подразумева рад у пару, колективни, индивидуални и групни рад
 - Планирање самосталног рада ученика у зависности од узраста ученика, предмета, као и од брзине савладавања нових наставних области, односно психо – физичких могућности сваког појединца
 - Усмеравање и мотивисање ученика од стране учитеља, уз примену разних наставних метода и техника, у циљу што успешнијег осамостаљивања ученика за даљи индивидуални рад
 - Сарадња са учитељима првог и другог разреда у циљу што квалитетнијег рада са ученицима у продуженом боравку, као и размена мишљења, како би слика о напредовању сваког појединца била што потпунија
 - Праћење и поштовање иницијативе од стране учитељa, кроз заједничке састанке ради континуираног међусобног информисања
 - Сарадња са стручним сарадницима
 - Планирање што разноврснијих садржаја и облика слободних активности неопходних за развој свих компонената личности ученика (интелектуалне, моралне, физичке, радио- техничке, естетске…). Слободне активности подразумевају: креативне радионице и музичке, ликовне, спортске, драмско – рецитаторске активности
 - Учешће у обележавању значајних датума које школа прославља
 - Оспособљавање ученика за руковање разним наставним средствима (компјутер)
 - Сарадња са родитељима деце у продуженом боравку