ЈАВНИ ОГЛАС о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање фискултурне сале у закуп- непокретности у јавној својини
Предмет давања у закуп, путем прикупљања писмених понуда, је фискултурна сала површине 471,33 м2 , са припадајућим свлачионицама, у поступку прикупљања писмених понуда путем јавног оглашавања.
Фискултурна сала се даје у закуп радним данима – понедељак, среда и петак – за децу школског и предшколског узраста, за спортске, културне, образовне и друге активности, након завршетка образовно-васпитног рада од 20.00 до 24.00 часа.
Фискултурна сала се може дати у закуп, за спортске, културне, образовне и друге активности за одрасле понедељком, средом и петком, у терминима од 22 до 24.00 часа.
Фискултурна сала се даје у закуп за спортске, културне, образовне и друге активности за децу школског и предшколског узраста и за одрасле у дане викенда суботом и недељом од 09.00 до 21.00 часова.
Фискултурна сала се неће користити у периоду од 01. јула 2022 године до 31.августа 2022.године и у дане државних и верских празника у које се не ради у складу са законом и на дан 31. 12. 2022. године.
Стручно-васпитни рад са децом могу обављати само спортски стручњаци који имају одговарајуће више и високо образовање у области физичког васпитања и спорта, или су поред основне стручне оспособљености и посебно стручно оспособљени за рад са децом- Закон о спорту („Службени гласник РС“ бр.10/2016.)
Термини утврђени овим огласом могу се мењати у складу са чланом 13. и 14. Одлуке о давању у закуп непокретности на којима право коришћења има предшколска установа и основна школа („Службени лист града Новог Сада“ број 57/14, 69/14, 30/15, 44/15, 81/16 ,68/17 и 59/18)
Фискултурна сала се даје у закуп на период од једну годину почев од дана закључења уговора о закупу.
Почетни износ закупнине по једном термину од 60 минута износи 1.075,00 динара без ПДВ-а.
Право на учешће имају сва правна и физичка лица.
Понуда која се доставља за закуп фискултурне сале, обавезно садржи износ закупнине који се нуди и
- Податке о подносиоцу понуде за –
- физичка лица: име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана, –
- предузетнике : име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствен број грађана, назив радње, матични број,
- правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.
- Спорт који понуђач жели да обавља у сали.
Понуђач уз понуду за закуп фискултурне сале доставља и доказ о уплати депозита у износу од 30.000,00 динара који је уплатио на рачун сопствених прихода школе број 840-1597666-94 и број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.
Рок за повраћај депозита учесницима који нису успели у поступку прикупљања писмених понуда је 8 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп непокретности на којима право коришћења има школа.
Уколико подносилац писмене понуде не прихвати почетну висину закупнине или буде изабран за најповољнијег понуђача, а не закључи уговор о закупу, губи право на враћање депозита.
Фискултурна сала која се даје у закуп може се разгледати у периоду од објављивања јавног огласа до подношења понуде, сваког радног дана од 08.00 до 12.00 часова.
Термини за закуп фискултурне сале по данима су дати у табели која се може преузети ОВДЕ.
Понуђач понуду подноси на обрасцу објављеном на сајту школе, у затвореној и запечаћеној коверти лично или поштом на адресу: Основна школа „Мирослав Антић““, Раде Кончара 2, 21410 Футог, са назнаком „Понуда за закуп сале – не отварај“.
Понуде се достављају до 17. фебруара 2022. године до 10.00 часова.
Подносиоци неблаговремене или непотпуне понуде не могу учествовати у поступку прикупљања писмених понуда, а непотпуне или неблаговремене понуде се одбацују.
Јавно отварање писмених понуда ће се одржати 17. фебруара 2022. године са почетком у 10.00 часова, на адреси Раде Кончара 2, Футог.
Основни критеријум за избор најповољнијег понуђача је висина понуђене закупнине.
Уколико у поступку два или више понуђача понуди исти износ закупнине, комисија је дужна да позове понуђаче који су понудили исти износ закупнине, да у року од 3 дана од дана пријема позива, доставе нову писмену затворену понуду, са увећаним износом закупнине у односу на претходно дату понуду, а које понуде ће комисија отворити и изабрати најповољнијег понуђача.
Уколико позвани понуђачи у року од 3 дана не доставе нову понуду, односно ако су понуђачи доставили понуду са истоветном закупнином, комисија ће путем жреба извршити избор најповољнијег понуђача .
Поступак ће се сматрати успешним у случају да пристигне најмање једна благовремена и потпуна понуда у којој је прихваћен почетни износ закупнине.
Лице чија је понуда најповољнија дужно је да у року од 3 дана од дана добијања обавештења приступи закључењу уговора.
Уколико изабрани најповољнији понуђач одустане од учињене понуде након окончања поступка, односно не закључи уговор о закупу, уговор ће бити понуђен следећем најповољнијем понуђачу.
Додатне информације и обавештења у вези овога огласа, заинтересовани понуђачи могу добити свакога раднога дана од 08.00 -12.00 часова, на телефон број 021/2992-268.
Особа за контакт је секретар Бранка Совиљ.
Увид у документацију може се обавити дана 18. фебруара 2022. године у периоду од 08.00 до 12.00 часова.
Јавни оглас објављен је на интернет страници www.oglasi.rs и на сајту школе: www.osmiroslavantic.edu.rs .
Текст огласа можете погледати и на линку: www.oglasi.rs – ОГЛАС.
Цео текст огласа можете преузети кликом на дугме за преузимање
Термине за салу можете преузети кликом на дугме за преузимање